معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: تابستان امسال ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان بانه در طرح هجرت ۳ شرکت می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ رضا کتابعلی در جلسه کمیته اجرایی طرح هجرت دانش‌آموزی که با حضور مسئولان شهرستان در اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد، گفت: امسال براساس دستور‌العمل جدید طرح هجرت 3 در دوره یک روزه با مشارکت 30 دانش‌آموز و در دوره ده روزه با حضور 300 دانش‌آموز بسیجی شهرستان بانه اجرامی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: کارهای مقدماتی مربوط به ثبت‌نام و اطلاع‌رسانی برای اجرای باشکوه این طرح توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی سپاه و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش انجام شده و طی نامه‌ای به مدارس مقطع متوسطه سطح شهر ابلاغ شده و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بوده است.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه نیر درادامه گفت:این طرح باهدف آماده‌سازی فضاهای آموزشی با مشارکت دانش‌آموزان ، استفاده از نیروی جوان دانش‌آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس، مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های عمرانی و فضاهای آموزشی همراه با غنی‌سازی آنان اجرامی شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.