جلسه آموزشگاه های آزاد هنری لنگرود با محوریت طرح اوقات فراغت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در این جلسه گفت: طرح اوقات فراغت با مشارکت آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی و موسیقی در جهت تقویت این آموزشگاه ها و فعال سازی فضای آموزش هنری می باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با اجرای این طرح از آموزشگاه های فعال زیرنظر خود حمایت و آنها را به مردم و ارگان ها معرفی می کند.
 
 
سهراب مقدسی افزود: طرح اوقات فراغت تابستان با رویکرد آموزش خلاقیت در هنر با مشارکت آموزشگاه های آزاد هنری در این شهرستان برگزار می شود.
 

وی افزود: در این طرح آموزشگاه ها جایگاه مبانی هنرهای تجسمی و موسیقی که اصول سازمان یافتن فکر و اندیشه هنرمند است را به صورت هماهنگ تدریس می کنند تا هنرجویان بتوانند در وهله اول رشته آینده شان را انتخاب کنند و در پایان تابستان آثاری را خلق کنند که ارائه آن دارای ترکیب بندی مناسب باشد.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود تصریح کرد:علاقمندانی که مایل به حضور در کلاس های نقاشی، موسیقی، خوشنویسی، فیلمسازی، عکاسی و بازیگری تئاتر هستند می توانند تا ١٠ تیر ماه  با داشتن یک برگ کپی شناسنامه، یک قطعه عکس و یک عدد پوشه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٤٢٥٢٣١٠٠ تماس حاصل کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.