قشرهای مختلف مردم شهرستان شاهین‌شهر طی مراسمی شهادت جان‌باختگان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قشرهای مختلف مردم شهرستان شاهین‌شهر در مراسمی که  امروز در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شاهین‌شهر برگزار شد، شهادت جان‌باختگان حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امام‌جمعه شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر برخوار و میمه، علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین‌شهر، گروه‌هایی از خانواده معظم شهدا و عموم مردم شرکت کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی شهیدان جانباز زارع و تقوی را مردانی بااخلاص و عاشق شهادت و خدمت به مردم توصیف کرد و افزود: هر بار که مراجعه‌کننده‌ای از حوزه انتخابیه به دفتر می‌آمد، این دو شهید به هر طریق ممکن مساعدت می‌کردند تا مشکل مردم حل شود.

حاجی در ادامه با اشاره به جزئیاتی از نحوه شهادت این دو شهید به دست تروریست‌های تکفیری بیان کرد و یادآور شد: سه تروریست در طبقه یکم با شلیک گلوله قفل اتاق را شکستند و دو شهید والا مقام را به رگبار بستند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ایجاد گروهک تکفیری داعش، ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با ایجاد بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه و رشادت‌های مدافعان حرم، عمر گروهک تکفیری داعش رو به پایان است.

به گزارش فارس، در حادثه تروریستی اخیر، علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی از اعضای دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس به دست تروریست‌های داعش به شهادت رسیدند.

گرامیداشت شهدای ترور 12 رمضان تهران، باقرائت قران کریم، مرثیه‌سرایی و عزاداری مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت همراه بود؛ نظیر مراسم گرامیداشت حادثه تروریستی تهران، امروز در خورزوق، گز، دولت‌آباد و حاجی‌آباد شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار