نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت وحدت و یکپارچگی تمام هم میهنان ایرانی در برابر دشمنان قسم خورده تاکید کرد.

تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم اتحاد هم وطنان مقابل دشمنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار اعضای تاکید امام جمعه تبریز بر لزوم اتحاد تمام شهروندان ایرانی در برابر دشمنانخلیفه‌گری ارامنه آذربایجان با وی افزود : باید با انجسام و وحدت در برابر دشمنان این کشور ایستاد و از خاک پاک میهن دفاع کرد.
وی با تمجید از فداکاری‌ ها و رشادت‌های شهدای ارامنه در دوران دفاع مقدس، گفت : یاد شهدای ارامنه همیشه زنده است و به   آنها احترام قائل هستیم  چرا که  با حضور شجاعانه در برابر دشمنان این کشور ایستادند و در کنار دیگر هموطنان خود دشمن را عقب راندند.
امام جمعه تبریز با اشاره به حادثه تروریستی تهران و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه، تصریح کرد: تمام شهروندان ایرانی از این حادثه داغدار هستند اما از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر موقع دشمنی استکبار با ایران بیشتر شده مردم ایران متحد تر و منسجم تر شده اند.
وی با اشاره به عنایت خاص رهبر معظم انقلاب به اقلیت های دینی، خاطرنشان کرد: تمام اقلیت‌ های دینی کشور با آرامش کامل و امنیت در کنار مسلمانان زندگی می کنند و هیچ مشکلی با سایر شهروندان ندارند.
 اسقف گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان هم در این دیدار  با اشاره به بهره مندی کامل ارامنه از حقوق شهروندی در ایران، گفت: در روزگار فعلی که شرایط سختی در دنیا حاکم است، باید راهکارها و شیوه حل این مشکلات با مراجعه به  ادیان الهی به کار بسته شود.
وی با محکوم کردن  حادثه تروریستی تهران، افزود: این اقدام زشت  و غیرانسانی موجب شد تا وحدت و انسجام مردم  بیشتر شود و هم اکنون جامعه ارامنه ایران با همبستگی هر چه بیشتر در کنار سایر مردم کشور هستند و همانند سال‌ های پیش نیز با مردم ایران در سختی‌ها حضور دارند.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به اتحاد ارامنه کشور به ویژه آذربایجان با دیگر مردم ایران، تأکید کرد: در هر کشور و قومی، افراد بدکار و خائن وجود دارند اما جامعه ارامنه در جهت وفاداری به کشور حرکت می کنند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار