تاکنون در ماه مبارک رمضان به 68 هزار و 400 مددجوی کمیته امداد استان اطعام داده شده است .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد، عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این که در نیمه اول ایام ماه مبارک رمضان بیش از شش هزار و ۴۸۶ بسته غذایی شامل اقلام اساسی بین مددجویان توزیع شد ، گفت :این اقلام به ارزش سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد .

وی افزود : طرح اطعام کمیته امداد خراسان شمالی با مشارکت فعال خیران از طریق پهن کردن سفره های غذایی ، توزیع غذای گرم و همچنین توزیع سبد های غذایی جیره خشک با اولویت نقاط محروم و روستاها با حفظ منزلت و کرامت جامعه هدف، اجرا می شود.

اهرابی افزود : با هماهنگی خیران به‌منظور هم‌افزایی و مشارکت مردم ، هفت هزار و ۸۰۰ مورد غذاهای طبخ شده به‌صورت بسته‌بندی بین نیازمندان استان توزیع شده است .

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای اطعام مددجویان را در نیمه اول ماه رمضان ،افزون بر هشت میلیارد ریال برشمرد و گفت : بخش قابل توجهی از هزینه اطعام این افراد نیازمند در ماه میهمانی خدا را افراد نیکوکار تقبل کرده اند.

اهرابی افزود : در حال حاضر ۷۰ مرکز نیکوکاری مردمی در حاشیه و روستاهای استان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و کمک به نیازمندان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.