معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: مراسم ویژه احیای شب قدر در اصفهان در جوار تربت پاک شهیدان در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی قریشی  با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: در آستانه ایام شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) و شب‌های قدر ماه مبارک رمضان مراسم سوگواری و مدیحه‌سرایی شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) و اولین شب قدر در گلستان شهدای اصفهان و مراکز فرهنگی گلزارهای شهدا و حسینیه‌های شهید در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم ویژه احیای شب قدر در اصفهان در جوار تربت پاک شهیدان در گلستان شهدای اصفهان همراه با جزء خوانی قرآن کریم، دعای ابوحمزه ثمالی، دعای جوشن کبیر و در پایان دعای قرآن از ساعت 22 لغایت 2:30 دقیقه بامداد با حضور گسترده مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و شهیدپرور اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: این مراسم به صورت زنده و مستقیم از صداوسیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد؛ ادامه این مراسم نیز در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در همین مکان‌های نورانی و معنوی برگزار می‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار