رییس اداره تربیت و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقات علمی، تخصصی ویژه معلمان تربیت بدنی مدارس استان در نیمه دوم تیر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،هاشم زاده تقی ، رییس اداره تربیت و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، ارتقاء سطح آمادگی جسمانی و مهارتی معلمان تربیت بدنی، ارتقا سطح علمی و بروز رسانی دانش معلمان ، ترغیب معلمان تربیت بدنی به انجام فعالیت های ورزشی و ارتقا سطح نشاط و شادابی در بین معلمان تربیت بدنی را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.
وی با اشاره به رقابت 160 معلم تربیت بدنی در این دوره از مسابقات گفت: نفرات برگزیده این رقابت ها به مرحله کشوری راه می یابند.
زاده تقی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای هدایت رفتاری و شکوفایی استعداد های ورزشی دانش آموزان را از مهمترین اهداف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برشمرد و افزود: غنی سازی اوقات فراغت نقش موثری در ارتقا سلامت جسمی و توسعه مهارت های ورزشی و سواد حرکتی دانش آموزان دارد.
وی از پوشش بیش از 120 هزار دانش آموز استان در فعالیت های ورزشی اوقات فراغت در تابستان 96 خبر داد و بر شروع برنامه های ورزشی اوقات فراغت از دهم تیر امسال بر اساس تقویم اجرایی در شهرستان ها و مناطق تاکید کرد.
رییس اداره تربیت و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان به فعالیت هزار و 332 مربی تربیت بدنی در استان اشاره کرد و بر دقت لازم در راستای ساماندهی مربیان تربیت بدنی در مدارس تاکید کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار