مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سه سال اخیر 21 انجمن علمی و آموزشی معلمان در استان راه اندازی شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرروش استان کرمان با بیان اینکه واقعییت ها و اهداف آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود و مدیران حوزه های ستادی بخشی از تعلیم و تربیت هستند، گفت: زمانی که معلم نقش اساسی و اصلی را در نیاز سنجی ها و اجرای برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی داشته باشد، تعلیم و تربیت شکل پایدار پیدا می کند.
وی با اشاره به راه اندازی 21 انجمن علمی آموزشی معلمان در استان به عنوان یک تشکل صنفی تخصصی، بر پایداری و استمرار و راه اندازی این انجمن ها در رشته های دیگر تاکید کردو افزود: انجمن های علمی معلمان باید نقش مشاوره ای در امر تصمیم گیری، تصمیم سازی و سیاست گذاری برنامه های آموزش و پرورش داشته باشند.
محسن بیگی آسیب شناسی برنامه های تعلیم و تربیت توسط انجمن های علمی معلمان با شناخت فرصت ها و تهدید های موجود را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پایداری این انجمن ها دانست.
وی به فعالیت بیش از 45 هزار فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان انجمن های علمی معلمان باید زمینه عضویت معلمان در این انجمن ها را فراهم سازند.
وی از اختصاص امتیاز ویژه به اعضای انجمن های علمی فرهنگیان در فرم نقل و انتقال فرهنگیان در سال 96 خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بر ایجاد ارتباط با معلمان از طریق کانال های مختلف ارتباطی تاکید کرد و افزود: انجمن های علمی معلمان حلقه وصل صف و ستاد هستند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار