معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بردسیر نقش فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی را در پر کردن بهینه اوقات فراغت حایز اهمیت دانست وخواستار توجه جدی نهاد‌ها به این امر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،وفایی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بردسیر گفت:منادیان ،مبشران و غنی سازان اوقات فراغت با ارائه طرح ها و برنامه های جدید از موازی کاری جلوگیری کنند.

وی افزود: ایجاد اوقات فراغت و هدفمند کردن آن در نگرش مردم واستفاده هرچه بهتر از زمان با ارتقا سطح آگاهی و معلومات احاد جامعه امکان پذیر است.

وفایی تصریح کرد: منادیان ،مبشران و غنی سازان اوقات فراغت باید با ارائه طرح های وبرنامه های جدید از موازی کاری جلوگیری و جامعه را به سمت پویایی و نشاط سوق دهند.

وی از نهادهای ذی ربط منجمله اداره ورزش جوانان،هلال احمر،آموزش و پرورش،کانون پرورش فکری کودکان،فنی و حرفه ای،کمیته امداد،دانشگاه ها،اداره ارشاد و فرهنگ ،سازمان تبلیغات وسایرنهادها خواست با نیاز سنجی نسبت به تدوین برنامه جامعه و کاربردی اقدام کنند.

وفایی گفت: اوقات فراغت مباحث روانشانسی تاثیر بسزایی دربسط تعاریف ،ایدئولوژی ها،مفروضات ،پرسشها و دسته بندی امورات مختلف نوجوانان و جوانان و مبتلا به دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نقش فعالیت های مذهبی و فرهنگی را در پرکردن بهینه اوقات فراغت حائز اهمیت دانست و خواستار توجه جدی نهادها به این امر شد .
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار