اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس از ارائه مشاوره آموزش‌ قرآن در نمایشگاه شیراز خبر داد.

ارائه مشاوره آموزش‌ قرآن در نمایشگاه قرآن فارس
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدحمید موسوی سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه برپایی نهمین نمایشگاه قرآن فارس با بیان اینكه در غرفه سازمان تبلیغات اسلامی، مشاوره آموزش قرآن كریم ارائه می‌شود، گفت: یكی از معضلاتی كه در راه آموزش قرآن وجود دارد این است كه افراد دقیقاً نمی‌دانند از چه مجرا و جایگاهی باید شروع به فعالیت كنند.
 
موسوی افزود: به عنوان مثال برخی می‌خواهند حافظ قرآن شوند و بدون اینكه روخوانی و مفاهیم قرآن را بدانند، به سراغ حفظ می‌روند كه در این راه توفیقات زیادی نخواهند داشت به همین دلیل ما در این غرفه سلسله مراتب صحیح آموزش قرآن كریم را به افراد آموزش می‌دهیم.
 
وی اظهار كرد: یكی از معضلات دیگری كه مردم با آن مواجه هستند، آشنایی نداشتن با مكان‌هایی است كه محل برگزاری كلاس‌های قرآن است البته این جلسات در بسیاری از محلات به صورت خانگی انجام می‌شود اما به صورت كلاسیك مردم اطلاعاتی ندارند كه این جلسات در كجا برپا می‌شود.
 
موسوی ادامه داد: در این راستا 77 پایگاه فعال قرآنی را در شهر شیراز شناسایی كردیم و لیست آن‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهیم و در كنار آن لیست جلسات دائمی قرآن كریم نیز در ارائه می‌دهیم.
 
وی تصریح کرد: حدود ۳۰ جلسه دائمی قرآن را در شیراز شناسایی كرده و به مردم معرفی می‌كنیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار