مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ازافزایش مشارکت بیش از ۳۰۰ درصدی حامیان طرح‌های اکرام در دهه اول ماه رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ صفری با اشاره به آمار تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان افزود: یک هزار و ۴۷۷ فرزند یتیم و یک هزار ۵۷۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه تعداد حامیان جدید جذب شده در ماه رمضان را ۲۳۷ نفر اعلام کرد و افزود: طبق آمارهای موجود مشارکت خیران در این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰۰ در صد افزایش داشته است.

صفری در ادامه از اطعام ۱۰ هزار و ۶۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مشارکت خیران خبر داد و افزود: خیران زنجانی برای اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از ابتدای ماه رمضان مبلغ ۸۵۲ میلیون ریال به کمیته امداد مساعدت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیران زنجانی در مجموع در قالب طرح‌های مختلف مبلغ دو میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به کمیته امداد مساعدت کرده اند، ادامه داد: این مبلغ در قالب طرح‌های اطعام و افطاری، کمک‌های خیران در قالب طرح مفتاح الجنه و مبالغ کمک حامیان طرح‌های اکرام ومحسنین محقق شده است.

صفری یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان را حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام و محسنین به ویژه در شب‌های قدر اعلام کرد و ادامه داد: پایگاه‌های ثبت نام از حامیان در قالب طرح‌های اکرام و محسنین در محل امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان و کلیه مساجد استان در شب‌های قدر مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.