سنندج؛

رونمایی از 2 کتاب حوزه هنری کردستان

در سیزدهمین محفل ادبی حدیث باب عشق که به مناسبت میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از شعرای استان کردستان برگزار شد، از 2 کتاب تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان رونمایی شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در این محفل از کتاب «محبت پنهان» خاطرات آزاده سرافراز «محمد تقی کریمی» مربوط به ادبیات پایداری و کتاب شعر آئینی «یه ی ته‌سبیه دلداری» اثر« محمدرحیمی رضوان» رونمایی شد.

کتاب « محبت پنهان » خاطرات هفت سال و نیم اسارت آزاده بیجاری است که به همراه 12 نفر از دوستان خود که به 13 نفر مشهور شدند در همان ابتدای جنگ تحمیلی به دستور حضرت امام (ره) لبیک گفتند و به جبهه رفتند در این بین و در عملیات والفجر مقدماتی 6 نفر از دوستان شهید، 6 نفر اسیر و 1 نفر هم نجات پیدا کرد.

کتاب شعر آیینی «یه‌ی ته سبیه دلداری» متشکل از اشعار آیینی محمد رحیمی رضوان با زبان گروسی است که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در انتشارات صحیفه خرد و در تیراژ 1100 نسخه با قیمت 5000 تومان به منظور توجه به اشعار آیینی مناطق مختلف استان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است .

سیزدهمین محفل ادبی حدیث باب عشق به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و با همکاری و مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان بسیج هنرمندان و کانون بسیج مداحان و شاعران آیینی  در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.