ضيافت قرآنی معراج به ميزبانی جهاد يزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدرضا دهقانی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد گفت: از برگزاری سومين دوره ضيافت قرآنی معراج به ميزبانی این نهاد خبر داد.

 دهقانی افزود: سومین دوره ضیافت قرآنی معراج ویژه اعضای جهاددانشگاهی و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در گروه سنی بالای ۱۶ سال در رشته های قرائت اعم از تحقیق و ترتیل، حفظ سوره های یس و الرحمن، خطابه قرآنی و حفظ، ترجمه و تفسیر سوره واقعه برگزار می شود.

دهقانی افزود: علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقات می توانند از ۲۵ خردادماه تا ۱۰ تيرماه سال جاری با مراجعه به سايت Jdmeraj.ir در یک یا چند رشته ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: مسابقات حفظ سوره های یس و الرحمن در دو گروه خواهران و برادران و مرحله مقدماتی آن به صورت آزمون الکترونیکی در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه برگزار و نفرات برتر در  روزهای اول و دوم شهریورماه  برای شرکت در مرحله نهایی و اختتامیه دعوت خواهند شد.

دهقانی گفت:  برادران علاقه مند به شرکت در  مسابقات قرائت تحقیق لازم است فایل قرائت آیات ۹۶ تا ۱۰۵ سوره يونس  را تا ۲۰ تیرماه  به دبیرخانه ارسال نمایند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری مسابقات قرائت ترتیل در دو گروه برادران و خواهران خبر داد و تصریح کرد: در این رشته نیز  برادران علاقه مند باید فایل قرائت آیات  ۲۴ تا ۳۳ سوره انفال و خواهران آیات  ۱۰۳ تا ۱۱۱ سوره یوسف  را تا ۲۰ تیرماه به دبیرخانه ارسال نمایند . این فایلها توسط هیات داوران مورد قضاورت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: رشته خطابه قرآنی به صورت مشترك بين خواهران و برادران برگزار می شود و علاقه مندان  لازم است تا ۲۷ تیرماه  فایل خطابه خود را به دبیرخانه  ارسال نمایند ، نفرات برتر برای مسابقات شفاهی  به  مرحله نهایی در یزد دعوت می شوند.

دهقانی افزود: در رشته حفظ، ترجمه و تفسير سوره واقعه که به صورت مشترک بين خواهران و برادران برگزار خواهد شد نیز آزمون به صورت الکترونیکی در روزهای ۱ و ۲ مرداد  برگزار و نفرات برگزیده برای دریافت جوایز  به اختتامیه دعوت خواهند شد.

وی یادآور شد: علاقمندان به كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين ضيافت قرآنی می ‌توانند به سايت Jdmeraj.ir مراجعه يا از طريق شماره تلفن‌ ۳۶۲۴۱۰۸۵ – ۰۳۵ تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.