بيش از 36 هزار بوته گل محمدی در لاريجان آمل توزيع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛سيدحسين اسلامی مدير جهاد كشاورزی آمل گفت: تاكنون 5 هزار و 637 اصله نهال سياه ريشه و 36 هزار و 625 بوته گل محمدی با نظارت كارشناسان جهاد كشاورزی استان و مديريت جهاد كشاورزی شهرستان در اين منطقه توزيع شده است.

ویبا بیان اینکه باغ گل محمدی در سطح 11 هكتار در روستای لاسم منطقه بالا لاريجان احداث شد افزود : در روستای نوا منطقه بالا لاريجان نيز احداث باغ گل محمدی در سطح 8 هكتار با نظارت مستمر كارشناسان مراكز جهاد كشاورزی بائيجان و گزنك و كارشناسان ستادی مديريت جهاد كشاورزی اين شهرستان در حال اجرا است.

مدير جهاد كشاورزی آمل از احداث باغ در 73 هكتار از اراضی شيبدار و مستعد منطقه كوهستانی لاريجان اين شهرستان خبر داد.

سيدحسين اسلامی افزود: از محل اعتبارات مصوبات سفر هيئت دولت و اقدامات پيشگيرانه و مقابله با سيل، 114.5 هكتار ازاراضی شيبدار منطقه كوهستانی لاريجان شهرستان آمل برای احداث باغ شناسايی شد و در 73 هكتار آن عمليات اجرا و توسعه انجام شد.

وی گفت: برای توسعه باغ در اراضی شيبدار اجرا شده و در حال اجرای منطقه لاريجان آمل در سطح 20 هكتار در روستای شيخ محله نمارستاق 7 هزار و 300 نهال غرس، در 4 هكتار در روستاي دره كنار نمارستاق يك هزار و 500 اصله نهال غرس، در 5 هكتار در روستای طينه دلارستاق 2 هزار و 750 اصله نهال و برای احداث باغ در سطح 17 هكتار در روستای ملك آباد بالالاريجان 10 هزار اصله نهال غرس شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار