امام جمعه زاهدان گفت: ملت ایران با تجربه بدست آمده در برابر توطئه های دشمنان همچون سنوات گذشته اقدامات کور تروریست ها هیچ خدشه ای در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان امروز در خطبه های این هفته  زاهدان افزود: با آغاز شکل گیری دولت دوازدهم این انتظار از دولت می رود که به وظایف و تکالیف خودش در عرصه اقتصادی به خوبی عمل کند.
 
وی افزود: اهتمام جدی و اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی، الزام دولت به برنامه ریزی در تحقق شعار سال، اهتمام جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اهتمام در امر آزادسازی اقتصادی و تسریع در امر برقراری نظام آماری منسجم برای استفاده نیروهای کارآمد، اهتمام جدی و همکاری با بانک های دنیا برای میل به اهداف تجاری کشور، ضرورت اصلاح نظام بانکی و جلوگیری از ورشکستگی بانک ها از جمله وظایف دولت در عرصه اقتصادی است.
 
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: دولت دوازدهم به پروژه های بزرگ نیمه تمام در هر یک از مناطق کشورمان که نقش حیاتی دارند، در تکمیل آن اهتمام داشته باشند.
 
ایت الله سلیمانی تصریح کرد: در جذب سرمایه گذاری خارجی، دولت دوازدهم خودش را محبوس چند کشور خاص نکند بلکه دامنه تجارت خارجی اش را افزایش دهد.
 
وی با بیان اینکه در امر اعتبار بخشیدن، دولت به بانک ها کمک کنند، افزود: دولت با اصلاح نظام بانکداری، بانک ها را از ورشکستگی نجات دهد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات در کشورمان به حدی زیبا بود که چشم دشمنان از حدقه بیرون زد؛ دشمنان منتظر بودند تا نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری که رای کمتری آورده بودند زبان اعتراض برآورند تا آنان از این فرصت نهایت استفاده را ببرند اما آنان با تبعیت از رهبری اعتراض نکردند و به قانون تمکین کردند.
 
سلیمانی در بخش دیگر خطبه ها با محکوم کردن حرکت تروریستی در بارگاه امام خمینی و مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران با تجربه بدست آمده در برابر توطئه های دشمنان همچون سنوات گذشته اقدامات کور تروریست ها هیچ خدشه ای در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار