امام جمعه زاهدان گفت :ملت ها حسرت دموکراسی در ایران را می خورند.

امروز روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان گفت: 29 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده جامعه در عرصه قدرت اجرایی است که امیدواریم ملت ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر در عرصه انتخابات خلق کنند.
 
آیت الله عباسعلی سلیمانی ملت های محروم از دموکراسی و زیرسلطه نظام استبدادی آمریکایی در منطقه که در تعیین سرنوشت خودشان نقشی ندارند حضور پرشور مردم ایران در این عرصه را مورد تحسین قرار داده و حسرت چنین سرنوشتی را در دل هایشان دارند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات یکی از شاخص های مهم توسعه سیاسی مردم برای ایفای نقش در حکومت های دینی و اسلامی محسوب می شود.
 
امام جمعه زاهدان افزود: در انتخابات می توان کنش اجتماعی و سیاسی نهادها، ارگان ها، احزاب و آحاد جامعه را در قالب آزادی ها و حقوق دموکراتیک شهروندی بدست آورد.
 
امام جمعه زاهدان افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از مردم استان های قزوین، زنجان و سمنان انتخابات را یک جشن ملی، حماسه مردمی و جلوه ای از اندیشه نو مردم سالاری اسلامی در مقابل جهانیان برشمردند و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را مطالبه کردند و گفتند روز جمعه هر فردی رای بیاورد، برنده اصلی انتخابات ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.
 
آیت الله سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از حاکم شدن فضای شور و شعف انتخابانی در سراسر کشور ابراز خرسندی کردند و گفتند انتخابات ایران مورد توجه 2 گروه شامل آمریکا، اروپا و دولت های دنباله روی آنها و ملت های محروم از دموکراسی منطقه است.
 
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس بیانات رهبری آمریکا، اروپا و دولت های دنباله روی آنها در منطقه و مقامات صهیونیستی انتخابات ایران را رصد می کنند تا ببینند مردم ایران با چه روحیه و حجمی در این میدان حضور می یابند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایی با مردم باشید همین بسه
آخرین اخبار