امام جمعه موقت زاهدان؛

سپاه پاسداران یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: سپاه پاسداران ایران اسلامی امروزه یکی از قدرت‌های جهان حساب می‌شود.

سپاه پاسداران یکی از قدرت‌های بزرگ جهان است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت به فرمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران ایران اسلامی امروزه یکی از قدرت‌های جهان حساب می‌شود.

وی افزود : سپاه در این چندین سال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از پروژه‌های عمرانی را انجام داد و در زمینه سد سازی و همچنین امنیت کشور فعالیت‌های بسیار چشم گیری داشته است.

 امام جمعه موقت زاهدان گفت: در دوم اردیبهشت 1358 حادثه ای در صحرای طبس رخ داد که یک رسوایی بزرگ در تاریخ برای کشور آمریکا محسوب می‌شود، به فرمان خدا در این روز توفانی بلند شد که هواپیمای آمریکا در طبس در هم آتش گرفت که رسوایی فراوانی برای آنها به دنبال داشت.

وی افزود: خمس فریضه واجبی است که موجبات برکات زندگی مسلمانان را فراهم می اورد.
 
خطیب نماز جمعه ادامه داد:  یکی از واجبات ما مسلمانان خمس است و همه ما باید سال خمسی خود را مشخص و یک پنجم از مال خود را جدا کنیم.

وی افزود: اگر کسی از پیش خود کمک کرد یا خیرات کرد خمس حساب نمی‌شود بلکه خمس دادن به وسیله فقیه یا یک نفر مجتهد باید انجام شود.

حجت السلام والمسلمین راهداری با اشاره به اینکه کسی که خمس می‌دهد روزی خود را حلال می‌کند گفت: از جمله برکات خمس می‌توان به اولاد صالح و پاک اشاره کرد اولادی که جامعه از آن بهره می‌برد.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: کسی که خمس پرداخت می‌کند مال خود را پاک می‌کند و در واقع با دادن خمس درآمد انسان افزایش پیدا می‌کند و روزی حلال وارد زندگی می‌شود.

وی ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته نیز گفت: در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)  به رسالت رسیدند و بدون شک یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین است روزی که امت پیامبر(ص) راه خود را شناختند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.