مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: 578 پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت کمک های مردمی در استان هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی گفت: علاوه بر این  578 پایگاه‌ها ثابت و سیار، یک هزار و 800 پایگاه در مدارس، 350 پایگاه در مساجد، 30 مرکز نیکوکاری و 180 پایگاه در ادارات و مراکز دولتی و خصوصی است که در جمع‌آوری کمک‌های مردمی همکاری دارند.

شهرکی افزود: در حال حاضر یک هزار و 763 نیرو از جانب کمیته امداد شامل نیروهای رسمی، قراردادی و افتخاری در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر سیستان و بلوچستان همواره مشارکت خوبی در برنامه‌های خیریه از جمله جشن نیکوکاری دارند، گفت: روز جمعه کمک‌های مردمی به صورت ویژه در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف سطح استان جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 29 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری سال گذشته توسط مردم خیر استان به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در طول سال از طریق شماره حساب "0107073434006" متعلق به کمیته امداد استان نزد بانک ملی کمک‌های نقدی خود را به افراد نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار