علمای اهل سنت جنوب فارس در بیانیه هائی حادثه تروریستی تهران را محكوم كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهرستان خنج اقدامات تروریستی اخیر در تهران را محكوم كرد.     

وی با اشاره به حملات روز گذشته در بهارستان و حرم امام خمینی (ره) گفت: كشتن هر انسان بی گناه و كشت و كشتار مردم بی دفاع در هر شرایطی چه در قالب  حملات تروریستی و چه حملات نظامی از جانب هر گروهی هر چند هم كه به نام اسلام و مسلمین باشد در دین اسلام و احكام شرع حرام و محكوم است.
 
 ما روحانیت اهل سنت و جماعت جنوب فارس حملات تروریستی عوامل بیگانه را در حرم مطهر امام خمینی و مجلس شورای سلامی آن هم در ماه مبارك رمضان  به شدت محكوم می كنیم و اقدامات به موقع  نیروهای امنیتی را ارج می نهیم و برای شهدای این حادثه دلخراش علو درجات و برای بازماندكان صبر و برای مجروحان حادثه شفای عاجل آرزومندیم.  
 
دكتر شیخ محمد عارف ابونجمی امام جمعه موقت خنج و استاد حوزه و دانشگاه ضمن محكوم کردن اعمال تریستی در تهران گفت: اسلام هر نوع خشونت، قتل و خونریزی در هر عنوانی را محكوم می کند.
 
 دشمنان بدانند كه اینگونه اعمال نه تنها  نمی تواند در اراده مردم در ارادت به اسلام، دین، مراجع دینی، وحدت و یكپارچگی ایران اسلامی خلل وارد كند بلكه باعث تحكیم وحدت و وفاداری بیشتر مردم به نظام  می شود.
 
شیخ عبدالله حسینی مسئول امور قرآنی منطقه جنوب نیز اعمال تروریستی تهران را محكوم کرد و گفت: دشمن از ایران اسلامی و اقتدار حكومت و امنیتی كه وجود دارد و همبستگی مردم با یكدیگر و علاقه مندی به نظام در هراس افتاده و مدت ها است سعی در بر هم زدن این اتفاق و همبستگی دارد.
 
وی ادامه داد: دشمن بداند كه این گونه اعمال ددمنشانه  نمی تواند در اراده مردم خللی وارد كند و مردم  مصمم تر از همیشه با جان و دل از میهن و حكومت اسلامی و انقلاب  دفاع خواهند كرد.
 
شیخ عبدالعزیز حنیفی امام جمعه اهل سنت فیشور هم در بیانیه ای حادثه تروریستی تهران را محكوم کرد.
 در این بیانیه آمده است: اینجانب  از سوی خود و مردم اهل سنت فیشور  حادثه تلخ تروریستی در حرم امام خمینی و مجلس شورای اسلامی محكوم کرده  و برای شهدای این حادثه علو درجات الهی و برای باز ماندگان صبر و شكیبائی و برای مجروحان حادثه شفای عاجل آرزومندیم .
 
وی افزود: بدون شك اینگونه اعمال نتیجه همبستگی دولت های مسلمان با عوامل كفر و الحاد و استكبار جهانی است  در صورتی كه خداوند مسلمانان را از دوستی با آنان منع کرده است و این گونه اعمال می تواند برای همه كشورهای اسلامی و همه مسلمانان آشفتگی و ضرر و زیان در پی داشته باشد و دشمن پیوسته بدنبال ایجاد تفرقه در میان ملل اسلامی است.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار