سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح بزرگ همای رحمت با هدف رفع نیازمندی های اقشار نیازمند جامعه در سراسر کشور خبر داد.

رضا اندام سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برپایی طرح بزرگ همای رحمت اظهار داشت: طرح بزرگ و ملی همای رحمت هم اکنون در سراسر کشور برگزار می شود و با توجه به مناسبتی بودن آن، این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: طرح همای رحمت که نوعی حرکت مردمی و متکی به حضور حداکثری است با هدف تامین امنیت غذایی روزه داران نیازمند و استفاده بهینه از مشارکت های مردمی در اجرای برنامه های عام المنفعه و در راستای کاهش آلام بشری مبتنی بر اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر برگزار می شود. این طرح در سه قالب عمده توزیع بسته های غذایی و سبد کالا، سفره های مهربانی و بارش رافت و باران مهربانی یا همان گلریزان خواهد بود.

اندام تصریح کرد: طرح بزرگ همای رحمت هر ساله با هدف کمک به نیازمندان جامعه در سراسر کشور برگزار می‌شود و امسال نیز در راستای تحقق هدف خدمت رسانی به اقشار مستضعف جامعه اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سال گذشته 50 هزار سبد غذایی کالا در بین خانوارهای ایرانی توزیع شد و اگر پیش بینی کنیم که امسال 2 برابر این میزان، کالا در بین خانواده های ایرانی توزیع شود، افتخار بزرگی محسوب نمی شود، چرا که تمامی این خدمات مقطعی و آنی است. اما باید گفت هدف عمده ما ایجاد کار آفرینی در بین افراد مختلف جامعه بوده است، چرا که انجام این خدمت درآمدزایی همیشگی را به دنبال دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که سازمان داوطلبان در راستای اهداف محوله خود که همان خدمت به همنوعان و مستضعفان است گام های ارزنده بردارد تا چهره فقر را از رخسار جامعه بزداید. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار