استاندار البرز صبح امروز مهمان سازمان داوطلبان هلال احمر بود که به موجب آن فرم عضویت افتخاری این سازمان را پر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در نشست خبری صبح امروز خود که با حضور مهندس طاهری استاندار البرز برگزار شد ،گفت: حوزه داوطلبان حوزه مردمی است و همه کسانی که عضو این سازمان می‌شوند جهانی فکر می‌کنند و دغدغه مردم را دارند به ویژه آنهایی که نیازمندترین آحاد جامعه هستند.
 
وی با اشاره به اینکه این سازمان در هفت محور اصلی و سه هدف پایبند است افزود: انسانیت یکی از این محورهاست که کشور ما جز ده کشور برتر در فعالیت‌های انسان دوستانه است و این سازمان نگاه بی‌طرفانه بلکه جهانی دارد و در هر کجای این جهان که عزیزانی نیازمند کمک باشند این سازمان به کمک آنها می‌شتابد.
 
وی با اشاره به اینکه استقلال اصل دیگری است که در سازمان داوطلبان به آن توجه می‌شود تصریح کرد: بسیاری از سیاسیون عضو سازمان داوطلبان هستند و وقتی لباس این سازمان را به تن می‌کنند به این فکر نمی‌کنند که رتبه اجتماعی بالایی را کسب کنند بلکه خیلی از این افراد دارای جایگاه اجتماعی بالا هستند و ما در این سازمان به دنبال آن هستیم که مشارکت‌های مردمی را گسترش دهیم و برای رسیدن به توسعه پایدار کشور تلاش کنیم.
 
در ادامه این نشست مهندس طاهری استاندار البرز ضمن تبریک هفته وحدت افزود: من خیلی خوشحال هستم که در این ایام فرخنده عضو سازمان داوطلبان هلال احمر می‌شوم با توجه به اینکه در سال 1360 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بودم و با وظایف و خدمات این سازمان آشنایی کافی دارم و امیدوارم که سازمان داوطلبان به همین شکل فعالیت‌های خود را ادامه دهد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز یک ایران کوچک نامگذاری شده است اظهار داشت: استان البرز دارای جمعیت بسیار با قومیت‌های متنوع است و در صنعت و کشاورزی و گردشگری دارای پتانسیل خوبی است و تلاش ما در این استان این است که توسعه متوازن را در این استان دنبال کرده و صاحبان سرمایه و سرمایه‌داران را به مشارکت دعوت کنیم.
 
طاهری اضافه کرد: در استان البرز 37 خانه داوطلب خانه هلال احمر وجود دارد که البته پتانسیل داشتن چند خانه دیگر را دارد و ما از سازمان هلال احمر این خواهش را داریم که در مسائل درمانی یاری رسان این استان باشد.
 
گفتنی است که در این نشست مهندس طاهری به پر کردن فرم عضویت سازمان داوطلبان پرداخت و به همراه او پروفسور محمد رحمتی مشاور عالی دانشگاه شهید بهشتی نیز که در این نشست حضور داشت فرم عضویت افتخاری این سازمان را پر کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار