رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از لزوم برپایی چادرهای پیشگیری از جرم در کنار چادرهای درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی به استان خوزستان باشگاه خبرنگاران، فرح‌ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در حاشیه سفرنامه سلامت و امید در شهرستان دزفول با اشاره به لزوم برپایی چادرهای پیشگیری از جرم در کنار چادرهای درمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان داوطلبان فراهم کردن سلامت روحی در کنار سلامت جسمی است چرا که در صورت بروز مشکلات روحی، مشکلات جسمی نیز اتفاق می افتد.

وی افزود: یکی از اهداف سازمان داوطلبان ارتقای کیفیت روحی و جسمی مردم است که با کمک خیرین و داوطلبان در مناطق محروم این امر انجام شدنی است.

وی ادامه داد: ما هم اکنون در آخرین مرحله سفرنامه سلامت و امید میزبان استان خوزستان هستیم و لازم به ذکر است که هنوز برای اجرای این گونه برنامه‌ها کار زیادی باید صورت بگیرد و ما با برگزاری کاروان سلامت وامید توانمندسازی فکری افراد را می‌توانیم بالا ببریم.

وی همچنین از اهداف دیگر سازمان داوطلبان را حساس سازی مردم نسبت به سلامت روح و جسم عنوان کردوافزود: اگر سلامت روح باشد آسیب اجتماعی رخ نمی دهد.

وی در پایان تصریح کرد: با ایجاد نشاط و آگاه سازی عمومی می‌توانیم زندگی را برای تمام اقشار جامعه یکسان  کنیم ودر صدد هستیم درکنار چادرهای درمانی چادرهای پیشگیری از جرم را نیز برپا کنیم.
 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار