شیراز؛

محفل نورانی انس با قرآن کریم در خنج

همزمان با ماه میهمانی خدا محافل نورانی انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه شهرستان خنج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیژن قریب زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج گفت: در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه این شهرستان نوای دلنشین آیات قرآن کریم در بیش از شش بقعه و مسجد شهرستان خنج طنین انداز می شود.

قریب زاده با اشاره به اینکه در حسینیه چهارده معصوم مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی ویژه خواهران برگزار می شود، افزود: همه روزه از ساعت 18:30 تا 19:30 بعد از ظهر جزء خوانی قرآن کریم توسط بانوان این شهرستان تلاوت می شود.

وی ادامه داد: در سه مسجد اهل بیت(ع)، امام رضا(ع) و حاجی هاشم (ع) محفل انس با قرآن کریم به صورت عمومی با حضور روزه داران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

قریب زاده بیان کرد: مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) در محل مسجد اهل بیت(ع) با حضور عموم مردم و روزه داران برگزار می شود و از محل کمک های خیرین روزه داران اطعام می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج با اشاره به اینکه در دو روستای امامزاده مز و حسین آباد نوای انس با قرآن کریم تلاوت می شود، تصریح کرد: در امامزاده شاه محمود(ع) مز و در حسینیه فاطمه الزهرا(س) محفل انس با قرآن بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار