همزمان با ایام ماه میهمانی خدا بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان گراش میزبان اجرای طرح ضیافت الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسدالله معید مسئول اداره اوقاف و امور خيريه گراش با بیان اینکه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان در غالب مراسم جزء خوانی و ترتیل قرآن کریم همه روزه در بقاع متبرکه و مساجد برگزار می شود، گفت: مراسم جزء خوانی در بقعه شیخ عبداله انصاری(ره) و امامزاده سبز پوش(ع) همه روزه با حضور خواهران و برادران روزه دار بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
 
معید با اشاره به اینکه در محل حسینیه حاجی شاه جان مراسم جزء خوانی ویژه خواهران برگزار می شود، افزود: در محل این حسینیه هرشب با همکاری واحد مجمع القرآن فاطمیون گراش بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء آیات نورانی قرآن کریم تلاوت می شود.
 
وی بیان کرد: در مسجد حاج حسینا و حسینیه اعظم محفل انس با قرآن کریم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور عموم مردم برگزار می شود و از محل موقوفات شیخ احمد انصاری در حسینیه اعظم روزه داران اطعام می شوند.
 
مسئول اداره اوقاف و امور خيريه گراش تصریح کرد: برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم اعمال شب های قدر و اطعام روزه داران در ایام ماه میهمانی خدا از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شهرستان گراش است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار