مراسم ضیافت رمضان فرزندان بهزیستی با حضور ۵۰ نفر از فرزندان بهزیستی در خرم آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  در این مراسم استاندار لرستان و نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد و تعداد ۵۰ نفر از فرزندان بهزیستی بین سنین ۶ تا ۱۸ سال نیز حضور داشتند. 

آیت اله میرعمادی ضمن تشکر از مدیریت و مجموعه خانواده بهزیستی استان، حضور در جمع فرزندان تحت پوشش را مایه افتخار دانست و آنرا سیره پیشوایانی همچون حضرت امام حسن مجتبی (ع) در مسیر نشست و برخاست با نیازمندان و حمایت و ابراز محبت به آنان دانستند. 

وی بالاترین خدمت را خدمت به معلولان، آسیب دیدگان و ارائه خدمت در بهزیستی برشمردند چرا که تمامی انسان‌ها محتاج محبت و مهربانی بوده و رافت و رحمانیت خداوند هم در این ماه مبارک رمضان مشمول نیازمندان می‌شود. 

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر خرم آباد با تقدیر از مدیر کل بهزیستی استان وی را بعنوان مدیر موفق و دلسوز و پر تلاش معرفی و به کارهای ارزشمندی که در این اداره کل انجام گرفته اشاره داشتند. 

حجت الاسلام میرعمادی، در پایان سخنان خود با اشاره  بر تداوم اقدامات حسنه و باقی الصاحات و همچنین برای تحقق کامل عدالت اجتماعی در سطح جامعه همه مسئولین مربوطه را دعوت به تلاش بیشتر و توجه مضاعف به اقشار نیازمند و معلول و آسیب پذیر کرد و گفتند که فلسفه پیامبران همانا تحقق عدالت اجتماعی، تقسیم شادی‌ها و احساس آرامش و آسایش همه جانبه انسانهاست.

 لازم به ذکر است در این مراسم استاندار لرستان و نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خرم آباد به گفتگوی صمیمانه با فرزندان بهزیستی پرداخته و با اهدا هدایایی به آنان مراسم را به پایان بردند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.