رئیس ارشاد ازنا از اجرای بیش از ۱۳ مجلس تعزیه‌خوانی شب‌های قدر توسط انجمن تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گفت: در این راستا طی شب‌های قدر بیش‌از ۱۳ مجلس تعزیه خوانی توسط انجمن تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا در سطح شهر و چندین مجلس نیز در روستاها و حومه اجرا می‌شود.
 
وی با بیان این‌که اجرای نمایش‌‌های تعزیه در مناسبت‌های خاص تاثیرات بیشتری بر روی مخاطبان می‌گذارد افزود: هنر نمایشی تعزیه مفاهیم فرهنگی، مذهبی و اسلامی را تقویت می‌کند و بهترین اثرگذاری را روی مخاطبان خود دارد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گفت: مجالس تعزیه با همکاری انجمن تعزیه  وانجمن هنرهاي نمايشي و گروه‌های تعزیه‌خوان فعال در شهرستان ازنا برنامه‌ریزی شده که طی شب‌های ماه رمضان در  روستاها و پارک شهید بهشتی  این شهرستان اجرا می‌شوند.
 
لک افزود: تعزیه یکی‌از قدیمی‌ترین گونه‌های نمایش در ایران بوده که ارزش خاصی در فرهنگ و هنر نمایش ما دارد و اجرای این نمایش در شب‌های قدر سبب احیاء هنر تعزیه می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.