رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت از انجام گشت‌های ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد رحیمی، اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان، نظارت و بازرسی روی توزیع سهمیه‌های اختصاص یافته به استان آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه رصد بر بازار استان به وسیله 40 اکیپ نظارتی انجام می‎شود، افزود: حدود 15 اکیپ اجرایی کار نظارت و بازرسی بر بازار خرم‌آباد را برعهده دارند.
 
رحیمی خاطرنشان کرد: سهمیه‌های اختصاص یافته به استان شامل شکر، برنج، گوشت قرمز منجمد و مرغ است که با هرگونه تخلف در توزیع آنها به شدت برخورد می‌شود.
 
رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: همچنین بر کالاهای اساسی پرمصرف مانند میوه، شیرینی‌جات مخصوص این ایام، شیر، گوشت، شکر، خرما و... نظارت ویژه‌ای داریم.
 
وی گفت: رعایت نرخ‌های مصوب، نصب اتیکت‌های قیمت بر روی کالاها، صدور فاکتور و... ازجمله مواردی هستند که تمامی اصناف باید رعایت کنند.
 
رحیمی یادآور شد: علاوه بر این فعالیت‌ها، گشت‌های مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو داریم که به صورت مستمر انجام می‌شوند.
 
رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124 تماس گرفته و موضوع را جهت رسیدگی اطلاع دهند.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.