معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیر گفت: تمام تلاش‌های مسئولان فرهنگی و اجرایی جامعه در راستای تبیین آسیب‌های ناشی از اعتیاد و اجرای اصول اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است، زیرا اعتیاد مهم‌ترین و خطرناک‌ترن معضل اجتماعی جامعه است

اعتیادخطرناک ترین معضل اجتماعی جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛حمزه وفایی,معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد مهم‌ترین آسیب اجتماعی عصر حاضر است که تمامی بخش‌های مختلف جامعه را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: اعتیاد تنها یک معضل ملی و مختص یک جامعه نیست، مجموعه جامعه جهانی از معضلات این پدیده شوم در امان نبوده و در معرض خطر هستند.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های ناشی از اعتیاد تمامی شئون فردی و اجتماعی جامعه را در برمی‌گیرد، دامنه آسیب‌های ناشی از اعتیاد تا اندازه‌ای است که با هیچ یک از پدیده‌های شوم اجتماعی قابل مقایسه نیست.

وفایی گفت: با توجه به تأثیرات منفی گسترده‌ای که اعتیاد بر رفتارهای فردی و اجتماعی افراد باقی می‌گذارد، دشمن از موقعیت ایجاد شده استفاده کرده برنامه‌های تخریبی خود را در جامعه اجرا می‌کند.

وفایی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغی از سوی دولت یازدهم در مبارزه با آسیب‌های اعتیاد، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه در خصوص آسیب‌های اعتیاد است.

وی تصریح کرد: هر اندازه اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، اساتید، فرهیختگان و صاحبان قلم در خصوص معضلات مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشند، می‌توانند به عنوان مروجان فرهنگی مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی، بهتر عمل کنند.
انتهای پیام/ح
ع
برچسب ها: اعتیاد ، معضل ، آسیب ، مقایسه ، بردسیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار