طرز تهیه سالاد تن ماهی مجلسی با طعمی فوق العاده خوشمزه

سالاد تن ماهی بسیار ساده و در عین حال خوشمزه و طعم دار است بخصوص برای کودکان که احتمال دارد از طعم یا بوی ماهی خوششان نیاید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سالاد پاستا اصالتا ایتالیایی است و در جهان طرفداران زیادی دارد. سالاد پاستا یا به اصطلاح (سالاد ماکارونی) از غذاهای ساده و آسان محسوب می‌شود که بسیار سالم و در کمترین زمان ممکن تهیه می‌شود. 

این سالاد را می‌توان به عنوان یک غذای رژیمی که پر از مواد تازه و طبیعی با کمترین کالری و سرشار از ویتامین است، مورد مصرف قرار داد.

انواع سالاد پاستا را می‌شود با ایده‌های متفاوت تهیه و هر بار طعم جدیدی را خلق کرد.

طرز تهیه سالاد تن ماهی

در این مطلب طرز تهیه سالاد پاستای مدیترانه‌ای با تن ماهی را قرار می‌دهیم که بسیار کم کالری و کاملا رژیمی است و خوردن آن برای عموم آزاد و سلامت کامل را برای آنها به همراه داد.


مواد لازم
ماکارونی فرمی (پروانه‌ای) ۳۰۰ گرم
گوجه فرنگی ۳ عدد متوسط یا ۱۰ عدد گیلاسی
برگ ریحان تازه به مقدار دلخواه
زیتون (ترجیحا سیاه) هسته گرفته شده ۲۰۰ گرم
تن ماهی یک عدد
دو قاشق غذا خوری روغن زیتون
پنیر موزارلا ۱۰۰ گرم
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد تن ماهی


طرز تهیه
هویج‌ها را خرد کرده و در حدود ۲۰ دقیقه بجوشانید، سپس سیب زمینی‌ها را پخته و حلقه حلقه کنید، سرکه، شکر و کمی نمک را با هم مخلوط کنید و با یک فنجان آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید و بگذارید تا سرد شوند. 

تخم مرغ‌ها را بپزید و آنها را نیز حلقه حلقه نمایید، کنسرو ماهی تن، سیب زمینی و تخم مدغ‌ها را در ظرف مناسبی چیده سپس گوجه فرنگی و زیتون را خرد کرده و همراه با هویج پخته و خرد شده بر روی سایر مواد و پاستا بریزید.


اکنون مخلوط سرکه، شکر و نمک را نیز به آنها اضافه کنید، سالاد تن ماهی آماده است که باید آن را مدت کوتاهی در یخچال قرار دهید و سپس نوش جان کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خوردن تخم مرغ همراه با تن ماهی موجب بواسیر یا هموروئید می شود می توانید امتحان کنید
آخرین اخبار