عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسانه‌ها باید در راستای مانایی چهره امام خمینی(ره) بکوشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله حسن ممدوحی با تاکید بر لزوم بزرگداشت امام خمینی(ره) به مناسبت‌های مختلف و به ویژه در سالروز رحلت ایشان، پرداختن به این مهم را در راستای معرفی چهره واقعی و افکار امام(ره) به همگان و به ویژه نسل جوان که ایشان را درک نکرده‌اند حائز اهمیت دانست.

آیت‌الله ممدوحی تاکید کرد: باید زوایای مختلف شخصیتی امام راحل(ره) به همگان معرفی شود تا از این طریق از به فراموشی سپرده شدن این چهره مهم و اثرگذار جلوگیری شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه عدم معرفی چهره امام خمینی به نسل جوان و آیندگان باعث به فراموشی سپرده شدن بنیانگذار کبیر انقلاب خواهد شد، افزود: در این بین آن کسی که ضرر خواهد کرد مردم و نظام بوده و دشمنان اسلام و انقلاب از این اتفاق سود خواهند برد.

آیت‌الله ممدوحی اظهار کرد: مبانی فکری امام خمینی(ره) مربوط به محل و زمان خاصی نیست، بلکه به رشد انسانیت مربوط می‌شود و باید قدر دانسته شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امام خمینی(ره) مرد بزرگی بود که تمامی سخنانشان ریشه در سخنان ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین و قرآن کریم داشت و بر پایه همین تفکرات بود که توانستند انقلاب اسلامی ایران را طرح ریزی کرده و با همراهی و پشتیبانی مردم به پیروزی برساند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.