رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام(ره) فردا در کرمانشاه با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در مسجد جامع برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛عباس سرورس با اعلام ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه‌ها در راستای بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام(ره) فراهم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر همکاری مسؤولان و مردم برای باشکوه برگزار شدن این مراسم بهتر ازسال‌های گذشته، گفت: امسال به‌علت همزمانی سالگرد ارتحال امام(ره) با ایام ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی‌(ره) در روز چهاردهم و پانزدهم خرداد‌ماه نداریم و برنامه‌های متنوعی در سطح مساجد جامع شهرستان‌های استان با حضور سخنرانان ویژه انجام می‌شود.

وی به سیاه‌پوش کردن خیابان‌ها و معابر در این ایام اشاره و بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، علمی، ورزشی آموزشی، نشست‌های مختلفی با موضوع و محوریت امام(ره) و برپایی نمایشگاه‌های متعددی در سطح استان در این ایام پیش‌بینی شده است.

سروری با اشاره به مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در روز یکشنبه مصادف با نهم رمضان و چهاردهم خردادماه در مسجد جامع شهر کرمانشاه، تصریح کرد: مسجد جامع ساعت 18:30 دقیقه فردا میزبان مردم ولایت‌مدار کرمانشاه است.

وی به حضور حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در این مراسم به عنوان سخنران اشاره کرد و افزود: نماز مغرب و عشا نیز به امامت آیت‌اله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود و سپس افطاری میزبان مردم شرکت کننده در مراسم هستیم.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.