امام جمعه کرمانشاه گفت:همه مسؤولان باید به رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان توجه کنند و در این راستا اقدامات اثربخش انجام بدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌اله مصطفی علما با تاکید براینکه انقلاب به‌راحتی به‌دست نیامده است و مسئولان باید بدانند مدیون خون شهدا هستیم، گفت: هر چه دشمنان برای ما تجویز می‌کنند خطرناک است و سند 2030 نمونه‌ای از القای فرهنگ غلط به جامعه است.


نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: فرهنگ غربی برای ما خطرناک است و مسئولان باید مراقب باشند و نگاه به ظاهر نداشته باشند و در ماجرای برجام می‌بینیم تحریم هر روز بر جای خود باقی مانده است.

خطیب جمعه کرمانشاه  به 12 خرداد سالروز درگذشت آزاده سرافراز سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد را مورد اشاره کرد و افزود: 13 خرداد سخنرانی امام راحل در مدرسه فیضیه انجام گرفت که 15 خرداد مبدأ تاریخ انقلاب شد و مردم دفاع از مرجعیت را نشان داده و از دین خدا حمایت کردند.

وی گفت: 14 خرداد ارتحال ملکوتی امام راحل است و مردم به دنیا نشان دادند با چه شکوهی امام راحل را تشییع کردند که‌ پس از آن انتخاب امام خامنه‌ای رخ داد و نفس آسمانی به مجلس خبرگان دمیده شد و امروز معظم‌له باصلابت در مقابل کفر ایستاده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: قیل و قال دنیا کدورت‌آور است و تاریکی برای آدمی می‌آورد، لذا انسان تا طهارت پیدا نکند، گرفتار امور دنیوی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان افزود: در روایات آمده است که حضرت سیدالشهدا علیه السلام در روز عاشورا روزه دار بود و خداوند را با زبان روزه ملاقات کرد.

انتهای پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.