امروز دشمن با پروژه تعامل در پی نفوذ از طریق گفتمان و مذاکره است که پروژه فوق العاده خطرناکی است و جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام(ره) را تهدید می‌کند. استاد حوزه و دانشگاه

تحریف ، بزرگترین زنگ خطر انقلاب و راه امامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام اراکی استاد حوزه و دانشگاه  شامگاه شنبه در مراسم  گرامیداشت  ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت : دشمن از بین بردن ارزش‌ها، اندیشه‌ها، تغییر افکار، گرایش‌ها و ذائقه‌ها، اخلاق و آداب و رسوم که همه آن ها به عنوان مقدمه تحریف است دنبال می‌کند تا تیر خلاص را برچهره نظام و انقلاب بزند.
وی افزود: بیست و هشتمین سالگرد رحلت فقیه مجاهد و عارف حماسه آفرین فرصت مناسبی تا همه انقلابیون، انسان‌های مجاهد، مبارزه و متعقد به راه، خط و مکتب امام (ره) جمع شوند و با راه و مکتب امام(ره) به ویژه خلف صالح و شایسته آن حضرت، مقام معظم رهبری تجدید میثاق و بیعت کنند..
حسینی اراکی گفت : امام خمینی(ره) یک مقیاس و مکتب امام(ره) یک سنجش است و هر کسی راه و خط امام (ره) را ندارد یقینا بداند کارش به انحراف کشیده و از مکتب امام(ره) خارج و پشت به امام(ره) خواهد کرد.
استاد حوزه و دانشگاه افزود : بزرگترین هدف دشمن از بین بردن مکتب امام است که در این راستا با به راه انداختن جنگهای سخت، ترور شخصیت ها، محاصره اقتصادی و فشارها از هیچ کاری فروگذاری نکرده اند.
وی افزود: جریان تحریف بزرگترین خطری است که انقلاب ما و راه امام (ره) را تهدید می کند که این تحریف توسط 6 طایفه از قبیل دشمنان خارجی، دشمنان داخلی، رفاه زدگان، اصلاحات و روشنفکران علم زده دنبال می‌شود.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تغییر فرهنگ و نهادهای فرهنگی جامعه ، توسعه  و ترویج رفاه طلبی  در جامعه ازجمله مراحل تحریف است.
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.