آنچه به جامعه ضربه می‌ زند تحریف امام است که بدترین ضربه علمی،فرهنگی و سیاسی را وارد می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مسئولان شهرستان خوسف با بیان اینکه آنچه جامعه را به هم می‌ریزد و قامت استوارش را خم می‌کند تحریف امام است،گفت:تحریف امام بدترین ضربه علمی،فرهنگی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز از سال‌های پیش نسبت به شبیخون فرهنگی و ناتو هشدار دادند،افزود:برخی ریاکارانه اسم امام را می‌برند در حالی که برای تحریف امام نسبت به رهبری طوری دیگر حرف می‌زنند و حال آنکه براساس مبنای فقهی،اعتقادی و فلسفی دین خدا جایگاه خود را داشته و فرد و شخص در آن مطرح نیست.

آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت:امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب است و افرادی که دم از امام می‌زنند اما با رهبر معظم انقلاب مخالفت می‌کنند کارشان عین بی‌دینی و نفاق است چونامروز مقام معظم رهبری قطب نمای دین و نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود:دشمن بیشتر از پایگاه مردمی این انقلاب وحشت داشته تا از سلاح‌های دفاعی آن و به همین جهت از گزینه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب، آسیب‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در زمان حیات خود برای تهاجم فرهنگی هشدار دادند،گفت:دشمن هنگامی که دید نمی‌تواند از نظر نظامی بر نظام و انقلاب اسلامی پیروز شودبه تهاجم فرهنگی روی آورد که امام آن را از پیش هشدار داده بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.