طرح اطعام بیش از هفت هزار نفر از روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان در موقوفه مرحمت پناه شیادانی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادق‌زاده متولی موقوفه مرحمت پناه شیادانی گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای نیات واقفین مبنی بر برگزاری مراسم عزاداری در شب‌های قدر اطعام عزاداران شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از محل موقوفه مرحمت پناه شیادانی صورت می‌گیرد.
 
صادق زاده از اجرای طرح اطعام بیش از هفت هزار نفر از روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با نزدیک شدن به لیالی شب‌های قدر در محل مساجد نزدیک به رقبات موقوفه حاج محمد جعفر شیادانی و در مسجد امام سجاد(ع) واقع در بلوار پاسداران، روزه داران و عموم مردم میهمان سفره اطعام این موقوفه می‌شوند.
 
وی ادامه داد: موقوفه حاج محمد جعفر شیادانی از جمله موقوفات بزرگ شهر شیراز است که براساس نیات واقف (اطعام، عزاداری و تعزیه ائمه معصوم) به اجرای نیات و برپایی آئین‌های سوگواری می‌پردازند.
 
صادق زاده بیان کرد: رقبات موقوفه مرحمت پناه حاج محمد علی شیادانی از جمله عمده باغ‌هایی است که در مناطق مختلف شیراز از جمله زرگری، ستارخان، قصرالدشت قرار دارد و همچنین تعدادی مجتمع مسکونی و تجاری نیز جزو رقبات این موقوفه است که این واقف بزرگ از قرن ۱۲ هجری در حدود ۲۵۰ سال پیش اموال خود را در جهت اطعام و عزاداری و خدمت به ائمه اطهار(ع) وقف كرده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار