رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: جشنواره استعدادیابی فوتبال در باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمد حبیبی نژاد گفت: جشنواره استعدادیابی باهدف شکوفایی استعدادهای فوتبال شهرستان گچساران و استان و شناسایی و پرورش پتانسیل های بومی در رده های مختلف نونهالان تا امید به مناسبت فرارسیدن 50 سالگی این باشگاه زیر نظر مربیان و کارشناسان فوتبال استان و کشور برگزار می شود. 

وی افزود: برای رسیدن به این هدف ساعت ها کار کارشناسی و برنامه ریزی با حضور مدیریت باشگاه و مسئولان نفت و فدراسیون فوتبال صورت گرفته و در آینده ای نزدیک فراخوان ثبت نام از طریق باشگاه نفت و گاز گچساران اعلام خواهد شد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهار امیدواری کرد: با انگیزه ای که در میان اعضای هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران در جهت معرفی استعدادهای بومی وجود دارد این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای بسترسازی در راستای تشکیل لیگ های جوانان و امید در سطح استانی و شهرستانی خواهد بود.

حبیبی نژاد افزود: برای مربیان فعال در باشگاه نفت و گاز گچساران خصوصا در رده های پایه نیز برنامه های خوبی داریم که در صورت تمایل سایر مربیان شهرستان و استان امکان برنامه ریزی برای حضور آنها در دوره های دانش افزایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: در این مسیر نیازمند همکاری هیئت فوتبال استان و شهرستان هستیم که بتوانیم با یک کار ترکیبی بهترین نتیجه را دریافت کنیم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از همه بازیکنان و علاقمندان به حضور در این جشنواره بزرگ استعدادیابی درخواست کرد: تنها از طریق سایت اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران منتظر اعلام فراخوان ثبت نام باشند.

حبیبی نژاد تاکید کرد: در سالگرد 50 سالگی باشگاه نفت و گاز گچساران خبرهای خوبی برای همه وزشکاران خصوصا ورزش کارکنان در راه است که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.