یکی از دو گلزن برتر تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عقد قراردادی رسمی به تیم صنعت‌نفت آبادان پیوست.

گلزن شاخص صبای قم راهی نفت آبادان شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مهلت نقل و انتقالات فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی و اعلام سازمان لیگ برتر از روز بیست و پنجم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا شهریور ماه ادامه دارد، این‌روزها برخی تیم‌های لیگ برتری مشغول جذب بازیکنان با عقد قرارداد داخلی هستند.

این در حالی است که با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر برای شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر از روز سی‌ام تیر ماه، تیم‌های لیگ برتری زودتر از موعد مقرر برای جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کرده‌اند و در یکی از نقل و انتقالات جدید، مهاجم گلزن صبای قم راهی صنعت‌نفت آبادان شد.
 
این در شرایطی است که تیم صبای قم با توجه به قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، به لیگ دسته اول جام آزادگان رفته و نزدیک به 20 بازیکن این تیم در حال حاضر بدون قرارداد و بازیکن آزاد هستند و امکان پیوستن به دیگر تیم‌های لیگ برتری را دارند.
 
یکی از بهترین و شاخص‌ترین بازیکنان صبای قم در شانزدهمین دوره لیگ برتر، امید جهان‌بخشی بازیکن اهل تکاب بود که پیش از پیوستن به صبای قم در لیگ دسته دوم جام آزادگان سابقه بازی داشت و در نقل و انتقالات پیش از آغاز لیگ شانزدهم مورد توجه کادر فنی صبا قرار گرفت.
 
این بازیکن که پیراهن شماره 14 صبای قم را در لیگ شانزدهم بر تن می‌کرد، در نیم‌فصل نخست چندان مورد توجه کادر فنی صبا نبود ولی از آغاز نیم‌فصل با اعتماد مربیان صبای قم به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و از همان هفته دوم نیم‌فصل دوم توانایی‌های خود را با زدن گل برتری صبا به پیکان تهران به نمایش گذاشت.
 
جهان‌بخشی در ادامه بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم و در هفته بیست و ششم بازی‌ها در بازی خانگی صبای قم دو گل به تیم تراکتورسازی تبریز زد و یک پنالتی از تیم حریف گرفت تا زمینه‌ساز برتری سه بر صفر و قاطع صبای قم برابر تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر شود.
 
این بازیکن در مجموع چهار گل در نیم‌فصل دوم برای صبای قم به ثمر رساند و هر چهار گل وی گل‌های سه امتیازی بودند و آخرین گل زده جهان‌بخشی در هفته بیست و نهم برابر تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی بود که موجب برتری دو بر یک صبا شد اما در نهایت مانع حفظ صبا در لیگ برتر نشد و این بازیکن نیز با توجه به پایان قرارداد یک‌ساله خود با صبا، بلافاصله از این تیم جدا و راهی صنعت‌نفت آبادان شد و با این تیم قرارداد یک‌ساله منعقد کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار