ملی پوش جودو کشورمان گفت: 2 سال پیش تیم ملی جودو کارگران قهرمان جهان شد و ما امسال می خواهیم از این عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

رشیدی: فقط برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده می شویمحامد رشیدی عضو تیم ملی جودو و عضو تیم ملی جودو کارگران کشور در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حدود 2 ماه است که در اردو هستیم و این آخرین اردو و اردوی متصل به اعزام است که به صورت مشترک با تیم ملی جودو بزرگسالان ٬ امید و جوانان در سالن کبکانیان تهران برگزار می کنیم. امیدوارم در این مرحله از اردوها بتوانیم به نهایت آمادگی برسیم و بتوانیم در مسابقات جهانی کارگران که در کشور لتونی برگزار می شود درخشش داشته باشیم.
 
عضو تیم ملی جودو کارگران در خصوص کسب عنوان قهرمانی در دوره قبل این مسابقات افزود: تیم ملی جودو کارگران دو سال قبل در ایتالیا توانست قهرمان جهان شود که این کار ما را سخت تر می کند. بیشتر بچه ها تغییر کرده اند و فقط یک نفر از مسابقات قبلی در تیم حضور دارد و مسابقات هم نسبت به دوره قبل از سطح بالاتری برخوردار است ولی ما قصد داریم از عنوان قهرمانیمان دفاع کنیم.
 
رشیدی در پایان خاطر نشان کرد: تمرین در ماه مبارک رمضان سخت است ولی جو خوبی در اردو حاکم است و بچه ها انگیزه بالایی دارند و همین روزه گرفتن باعث شده تا بچه ها ارتباط معنوی خوبی با خدا برقرار کنند و همین به آنها انگیزه زیادی می دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.