لیگ برتر و دسته یک جودو تحت عنوان جام ولایت از اواسط مرداد ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ جودو، سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر و بیست ودومین دوره لیگ دسته یک جودو جام ولایت از اواسط مرداد ماه آغاز میشود.

این مسابقات در پنج هفته برگزار خواهد شد که هر هفته به نام های مختلف نام گذاری شده. هفته اول این مسابقات با نام شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه برگزار میشود و هر پنج هفته سالن شهید افراسیابی تهران میزبان لیگ برتر و دسته یک خواهد بود. رقابتها به صورت رفت و برگشت و در پایان هر هفته از جودوکاران برتر ٬ مربیان قهرمان ساز و چند تن از تماشاگران به قید قرعه تجلیل میشود.

طبق اعلام سعید قمی رئیس سازمان لیگ جودو ٬ جوجیتسو و کوراش کشور تمامی تیم ها و شرکتها تا پایان خرداد ماه مهلت ثبت نام و تحویل مدارک را دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مسابقات هر پنج هفته از شبکه های سه و ورزش سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد لذا شرکتها و موسسات مالی و اعتباری که تمایل به همکاری با سازمان لیگ جودو ٬ جوجیتسو و کوراش کشور را دارند میتوانند با مراجعه به سالن شهید افراسیابی و دفتر سازمان لیگ با ریاست سازمان ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار