بخش واریس و آزمایشگاه عروق مرکز ترمیم زخم و بافت جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

افتتاح بخش واریس و آزمایشگاه عروق مرکز ترمیم زخم و بافت جهاددانشگاهی تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۹۶ بخش واریس و آزمایشگاه عروق مرکز ترمیم زخم و بافت با حضور سید مهدی طبایی رییس واحد و محسن فاتح معاون پژوهشی و غلامرضا اسماعیلی جاوید مدیرمرکز ترمیم زخم و بافت یارا افتتاح شد.

بیماری‌های عروقی یکی از علل شایع و مهم در ایجاد زخم‌های حاد و مزمن و آسیب‌های بافت همبند بشمار می‌رود. در حال حاضر بسیاری از پژوهشگران و متخصصین بالینی و علوم پایه در تلاشند تا با استفاده از فن آوریهای نوین، در بهبود روندهای تشخیصی، درمانی و مشکلات عروقی گامی موثر بردارند.

غلامرضا اسماعیلی جاوید مدیرمرکز ضمن اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد که براساس برنامه توسعه پژوهشی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در حوزه ترمیم زخم و بافت، راه اندازی آزمایشگاه عروق وتخصصی واریس یکی از زیرساخت‌های اصلی به شمار می‌رود. این مرکز با توجه به فعالیت‌های دانش بنیان گروه‌های پژوهشی و مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاددانشگاهی از فن آوری لیزر و رادیوفرکوئنسی اقدامات درمانی غیر تهاجمی و سرپایی را به بیماران مبتلا به مشکلات واریس و زخم‌های وریدی مزمن ارائه خواهد کرد.

همچنین در آزمایشگاه عروق با توجه به آخرین فن آوری تشخیص، مشکلات عروقی (شریانی و وریدی) زیر نظر متخصصین و فلوشیپ رادیولوژی مداخله‌ای بررسی می‌شوند.

در نهایت جاوید ضمن اشاره به اهمیت انجام پژوهش‌های مرتبط با ترمیم زخم و بافت اعلام کرد که این مرکز آمادگی همکاری با مراکز دانشگاهی وخصوصی به منظور استفاده از فن آوری‌های نوین در تشخیص و درمان زخم‌های مزمن و آسیب‌های بافت همبند خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.