رئیس سازمان لیگ جودو،جوجیتسو و کوراش گفت: با توجه به اینکه سال پیش لیگ برگزار نشد قصد داریم امسال لیگ پویا و منظمی را برگزار کنیم لیگی که بتواند برای آینده جودوی کشورمان مفید باشد.

قمی:قصد داریم امسال لیگ پویا و منظمی را برگزار کنیم/از تمام پتانسیل جودو استفاده می کنیمسعید قمی رئیس سازمان لیگ جودو،جوجیتسو و کوراش در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شروع مسابقات لیگ جودو اظهار داشت: سیزدهمین دوره لیگ برتر و بیست و دومین دوره لیگ دسته یک قرار است تحت عنوان جام ولایت از اواسط مرداد ماه آغاز شود.به تمام استان ها فراخوان زده ایم تا در صورت تمایل به حضور در لیگ مدارک خود را نهایتا تاپایان خرداد ماه به فدراسیون ارسال کنند. این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.
 
وی افزود:با توجه به اینکه سال پیش لیگ برگزار نشد قصد داریم امسال لیگ پویا و منظمی را برگزار کنیم لیگی که بتواند برای آینده جودوی کشورمان مفید باشد.تاکنون تیم های زیادی از جمله برخی از تیم هایی که ادوار گذشته در لیگ حضور داشتند برای حضور در این دوره هم اعلام آمادگی کرده اند که ما در حال بررسی مدارک آن ها هستیم.
 
رئیس سازمان لیگ جودو،جوجیتسو و کوراش در ادامه گفت:البته شاهد این هستیم که باشگاه های بیشتری نسبت به ادوار گذشته برای حضور در این مسابقات ابراز تمایل کرده اند ما در برنامه های آینده نیز جهت پشتوانه سازی تیم ملی لیگ نوجوانان و آینده سازان را در دستور کار خود قرار داده ایم که این امر حمایت ویژه وزارت ورزش را می طلبد چون جودو یک ورزش مهم المپیکی است.
 
قمی در ادامه بیان کرد: طبق دستورات ریاست محترم فدراسیون جودو قرار است از تمام پتانسیل جودو استفاده شود تا شاهد شکوفا شدن استعداد ها در آینده ی جودو باشیم و در جلسه ای که با درخشان داشتیم به این نتیجه دست یافتیم که هفته اول لیگ را به نام شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه نام گذاری کنیم و تجلیلی هم از خبرنگاران نمونه داشته باشیم.

رئیس سازمان لیگ جودو،جوجیتسو و کوراش تاکید کرد: طبق هماهنگی های انجام گرفته از این پس اخبار سازمان لیگ جودو،جوجیتسو و کوراش از طریق کمیته روابط عمومی این سازمان به اطلاع اهالی جودو و رسانه ها می رسد.
 
وی در پایان تصریح کرد:من به عنوان عضو کوچکی از خانواده جودو کسب 2 مدال نقره توسط سعید ملایی و محمد رشنو نژاد را در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز تیمی در این مسابقات را به ریاست فدراسیون و جامعه ورزش کشور تبریک می گویم و امیدوارم روند مدال آوری جودو همچنان ادامه داشته باشد و جودو به روزهای خوب گذشته خود باز گردد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار