پروژه تامین آب 9 روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال افتتاح شد.

بهره برداری از پروژه تامین آب 9 روستای عنبرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ باحضور مدیرکل آب روستایی استان ،فرماندار و جمعی از مسئولان پروژه تامین آب 9 روستا بخش جبالبارز جنوبی با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال به بهره برداری رسید و بیش از 2هزار و 500 نفر از آب شرب سالم بهرمند شدند .

رشیدی مدیر عامل آب فاضلاب روستایی استان کرمان در حاشیه افتتاح این طرح اظهار داشت: با اجرای پروژه تامین آب مجتمع ملک اباد وروستاهای همجوار حفر وتجهیز یک حلقه چاه را داشتیم ،سه هزار متر لوله گذاری پلی اتیلن و 800متر خط برق اجرا شده و یک مخزن 700متر مکعبی ساخته شده اسنت که بیش از 11میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

وی گفت: بیش از 2هزار 500نفر در 9 روستای بخش جبالبارز جنوبی از آب شرب سالم بهداشتی بهرمند شدند .

وی بیان داشت: بیش از 650میلیون تومان از این پروژه بدهکار هستیم که باید در اولین فرصت به پیمانکار پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم خوب ونجیب روستاهای عنبرآباد درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند زیرا تامین آب کار بسیار سختی است ودر همین پروژه حدود3یا4سال با کمبود آب مواجه بودیم وامروز به لطف همه مسئولین این پروژه به بهره برداری رسید .

رشیدی در ادامه این خبر اظهار داشت: در شهرستان عنبرآباد یک قراداد 7میلیارد تومانی با پیمانکار داریم که در این قرارداد بیش از 10کیلومتر لوله گذاری و8مخزن آب ساخته خواهد شد ،چندین حلقه چاه حفر وتجهیز میشوند .

وی بیان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها بالای 70درصد میباشد که پروژه حاجی آباد آب گرم تقریبا به اتمام رسیده است .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار