امام جمعه بوشهر گفت: ساخت ۹ پلاژ در استان بوشهر از مصوبات شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۱ است که با گذشت پنج سال از آن هنوز هیچ کدام ساخته نشده است.

تصویب ساخت ۹ پلاژ در شهرهای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر توجه به ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: توجه به این فریضه نه تنها بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود بلکه جامعه را از آسیب‌های مختلف اجتماعی بیمه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر در حل مشکلات جامعه تصریح کرد: اجرایی شدن این فریضه الهی برای حل به موقع مشکلات جامعه و پیشگیری از گسترش آنها، بر همه واجب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حل نکردن به موقع مشکلات سبب خروج کار از دست متولیان می‌شود تاکید کرد: اگر مشکلات به موقع حل نشود، کار به جایی می‌رسد که کار از دست متولیان خارج می‌شود و نمی‌توان برای حل آنها  راهکاری ایجاد کرد.

 صفایی بوشهری ، با تاکید بر توجه به شناسایی آسیب‌ها و معروف‌ها و ترویج آن در جامعه افزود: همان طور که باید آسیب‌ها را گوشزد کرد، باید در شناسایی آن و ترویج معروف‌ها و شناسایی استعدادها و توانمندی‌ها  تلاش کرد چراکه تقویت این مهم  سبب حل بسیاری از مشکلات در ابعاد گوناگون می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر شناسایی آسیب‌های موجود در استان، گفت: آسیب‌های اجتماعی موجود عمیق نیستند اما اگر برای حل آنها برنامه  تدوین نشود این آسیب‌ها چالشی و بحرانی می‌شوند.

امام جمعه بوشهر  با تاکید بر توجه به زیرساخت‌ها برای تامین مطالبات مردم و جلوگیری از بحران‌ها تصریح کرد: نبود برخی زیرساخت‌ها سبب مشکلاتی در جامعه می‌شود که یکی از آنها  نبود پلاژ   در مناطق ساحلی استان بوشهر است که  عملی نشدن این خواسته مردن مشکلاتی ایجاد کرده است.

صفایی بوشهری، با اشاره به اجرایی نشدن مصوبه شورای فرهنگ عمومی در ایجاد پلاژ در شهرهای ساحلی استان بوشهر گفت:  ساخت 9 پلاژ در استان بوشهر  از مصوبات شورای فرهنگ عمومی در سال 91  است که با گذشت پنج سال از آن هنوز هیچ کدام ساخته نشده است و مردم برای استفاده حق طبیعی خود از دریا با مشکل مواجه هستند.

وی بر ترویج فرهنگ فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم با معروف‌ها و منکرها است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.