رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان گفت: دریافت وثیقه برای جلوگیری از دوپینگ رکابزنان فقط در کشور ما انجام می‌شود.

محمد دانشور رکابزن ملی پوش کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این اولین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت در سال جدید است و شرایطی که فراهم شده بهتر از گذشته است و مهمترین امتیاز ورزشکاران حاضر در اردو، وجود ابوحیدری سرمربی تیم است که با تمرینات مناسب ما را به سطح آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان می‌رساند.
 
دانشور تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات بدنسازی را داریم و طبق برنامه امیدوارم اوج آمادگی ما در شهریور ماه و مسابقات داخل سالن ترکمنستان باشد. تلاش خود را چند برابر کردیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و بنده برای بدست آوردن مدال وارد رقابت‌ها می‌شوم.
 
وی در ادامه افزود: فکر کنم دریافت وثیقه برای جلوگیری از دوپینگ فقط در ایران انجام می‌شود، اما به نظرم برای ریشه کن کردن این موضوع باید ورزشکار زیر ذربین باشد. من هم وثیقه ۵۰ میلیونی را تحویل فدراسیون دوچرخه سواری دادم و کاملا به خودم مطمئن هستم و با سخت گیری در خصوص دوپینگ موافق هستم، اما می‌توانیم برای برخی ورزشکاران استثنا قائل باشیم.
 
محمد دانشور در مورد امکانات ورزشی دوچرخه سواری و مقایسه آن با امکانات سایر کشور‌ها گفت: خوشبختانه روز به روز وسایل مورد نیاز رکابزنان در کشور موجود است و در حال حاضر فقط یک قطعه به اسم "پاور متر" کم داریم که با رایزنی مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری به زودی این قطعه هم تامین می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار