ریحانه طالبی گفت: در اولین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان رکابزنان امید کشورمان کیفیت بهتری از خود نشان دادند.

رکابزنان امید کشورمان شرایطی بهتر از بزرگسالان دارند
ریحانه طالبی کمک مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اولین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از هفته پیش آغاز شده است و رکابزنان با قدرت تمرینات خود را انجام می‌دهند و به زودی مسابقه انتخابی برگزار می‌کنیم تا اردوی تیم ملی وارد فاز تازه‌ای شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن ترکمنستان رکابزنان را آماده می‌کنیم و سعی بر این است که ورزشکاران سهمیه مسابقات کاپ جهانی را کسب کنند.
 
کمک مربی بانوان تیم ملی دوچرخه‌سواری افزود: ورزشکاران کشورهای شرق آسیا از جمله ژاپن و چین اصلی‌ترین رقیبان رکابزنان کشورمان هستند و امیدوارم با عملکرد مناسب نتایج خوبی را در مسابقات پیش روی کسب کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: شرایط ورزشکاران امیدمان بهتر از بزرگسالان است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم، زیرا برای اولین بار است که در ۲ رده سنی در مسابقات داخل سالن شرکت می‌کنیم.
 
طالبی در ادامه گفت: امکانات وزیر ساخت‌های دوچرخه سواری کشورمان اصلا قابل مقایسه با سایر سایر کشور‌ها نیست حتی پیست چوبی هم نداریم و از لحاظ سخت افزاری شرایط مساعدی نداریم. اما بچه‌ها با همدلی و تلاش سعی می‌کنند بهترین نتیجه را کسب کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: انجام تست‌های سلامت برای ورزشکاران بسیار مفید است و می‌توان با تشکیل پرونده سلامت برای هر رکابزن وضعیت کمی و کیفی وی را رصد کرد و با تکرار این نوع آزمایش‌ها خود ورزشکار هم از لحاظ سلامتی می‌تواند خود را بسنجد و یک شناسنامه سلامت داشته باشد.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار