نماینده مردم صومعه سرا گفت: مجلس باید نظارت بر انتخابات شوراها را از خود دور کند زیرا نیازمند ساز و کار لازم است.

مجلس باید نظارت بر انتخابات شوراها را از خود دور کند
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه 9 خرداد ماه ضمن تبریک از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: دولت در بخش‌های اقتصادی دغدغه‌های مردم را بیشتر مورد توجه قرار داده و رفع کنند.

وی همچنین ضمن انتقاد به قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بیان داشت: قانون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری دارای نقایصی است که باید رفع شود، نقایص قانون انتخابات ریاست جمهوری مانند تعریف رجل سیاسی و سن افراد باید تعیین تکلیف شود و مجلس نیز نظارت بر انتخابات شوراها را از خود دور کند زیرا ساز و کار لازم می‌خواهد.

دلخوش با تأکید بر اینکه در سال اقتصاد مقاومتی باید بحث اشتغال و تولید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، افزود: رهبر معظم انقلاب در این باره نکاتی را فرمودند که نباید آن‌ها را به ورطه فراموشی سپرد، بعد از فرمایشات ایشان ما چه کردیم؟!

نماینده مردم صومعه سرا اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی بسیج شده و آن را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: بنده یک طرحی را در مرکز پژوهش‌های مجلس دارم و  بر روی آن کار می‌کنیم، متأسفانه بیکاری امروز کشورمان همراه با باسوادی است که این درد و نقیصه محسوب می‌شود.

دلخوش همچنین با اشاره به موضوع بیمه کشاورزان گفت: از صددرصد افراد 25 درصد تنها تا حدودی خسارت‌ها را دریافت کرده‌اند، چشم کشاورزان به دست ما و جهاد کشاورزی است لذا باید بر اجرای درست قوانین نظارت کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا ضمن تشکر از وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: آزادراه رشت – قزوین تبدیل به یک قتلگاه شده است، سالانه 6 الی 7 میلیون مسافر به سمت شمال می‌روند که این جاده‌ها خطرناک است همچنین عوارضی هم به قبل از لوشان برگردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید کمک کند تا نهاد‌های کشاورزی با قیمت مناسب در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار