اردبیل؛

بازشماری 5 درصد صندوق‌های رای شورای شهر اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: پنج درصد از صندوق‌های رای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اردبیل بازشماری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی افزود: به دنبال برخی شکایات و شائبه‌هادر مورد انتخابات شورای شهر اردبیل شمارش پنج درصد از صندوق‌های رای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اردبیل برای پاسخگویی به این شائبه‌ها و گلایه‌مندی‌ها انجام شد.

وی گفت: انتخاب این صندوق‌ها در سطح شعب شهر اردبیل به صورت قرعه‌کشی بوده و آرای صندوق‌های منتخب براساس قوانین و مقررات در این حوزه شمارش شده و تغییراتی بسیار جزئی از نتایج بازشماری به دست آمده است.

فرماندار اردبیلبیان کرد: تغییراتی که از بازشماری آرای صندوق‌ها حاصل شده به حدی نبوده که در نتیجه انتخابات تغییری ایجاد کند چرا که در آرای نامزدهای منتخب تغییر قابل توجهی حاصل نشده است.

زنجانی با اشاره به خطاهایی که در بازشماری آرای صندوق‌های شناسایی شده است، گفت: با توجه به بالا بودن میزان رای‌ها و نیز تعداد نامزدها این خطاها بسیار جزئی و قابل چشم پوشی بوده و نمی‌تواند در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.

وی افزود بازشماری صندوق‌های رای با حضورناظران صندوق‌ها و اعضای هیئت بازرسی استان انجام وتطبیق آرا بازشماری شده نیز توسط هیئت‌های نظارت و بازرسی انجام‌ شد که پس از نتیجه‌گیری نهایی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.