استاندار اردبیل گفت: رقابت های انتخاباتی به رفاقت ها تبدیل شود و همه با هم برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در نشست اساتید دانشگاه های استان اردبیل افزود: حضور پرشور و شکوه ملت ایران بویژه مشارکت 73درصدی مردم استان در انتخابات 29 اردیبهشت مظهر مردم سالاری، پشتوانه قوی مردمی و اقتدار نظام اسلامی است.

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای جلوه های باشکوهی از حمایت و پشتیبانی ملت ایران از نظام و حکومت را به نمایش گذاشت.

استاندار اردبیل انتخابات در روز جمعه پایان یافت و از امروز رقابت های انتخاباتی به رفاقت ها تبدیل شود و همه با هم برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.

خدابخش هدف از برگزاری جلسات و نشست های متعدد با اساتید دانشگاه ها که علیرغم مشغله کاری سعی می شود این نشست ها تعطیل نشود، تنها بیان و طرح مشکلات نیست بلکه ارائه راه حل علمی و عملی برای رفع آن ها است .

وی در حال حاضر ایجاد اشتغال مهم ترین مشکل کشور ودغدغه مسئولان و ایجاد درآمد مقدم بر دیگر نیازها از قبیل مسکن و امکانات رفاهی است تصریح کرد: دانشگاه ها باید با اصلاح ساختار، فارغ التحصیلان کارآفرین به جامعه تحویل دهند و دانشجو از لحظه شروع تحصیلات خود دغدغه اشتغال نداشته باشد.

وی در این نشست 100دقیقه ای، اساتید دانشگاه های استان به بیان دیدگاه ها، ایده ها و پیشنهادات دانش محور برای توسعه استان پرداختند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.