نماینده مردم بابل گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم در تشکیل کابینه جدید صدای مردم شنیده شود، کارآمدی، جوان‌گرایی و انتخاب تیم قوی در استان‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس‌جمهور در تشکیل کابینه جوانگرایی و کارآمدی را مدنظر داشته باشد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نجفی نماینده مردم بابل در نطق میان دستور امروز صحن علنی  با تبریک خلق حماسه 29 اردیبهشت در ادامه گفت: این حماسه به هدایت و هوشمندی مردم انقلاب مدار ایران اسلامی رقم خورد.

وی افزود: شایسته است برخی با طرح مسائلی چون رای حلال و غیرحلال موجب تفرقه و تشویق اذهان عمومی نشوند و در شرایط حساس منطقه‌ای به همبستگی و وحدت ملی بیافزایند.

نجفی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم در تشکیل کابینه جدید صدای مردم شنیده شود، کارآمدی، جوان‌گرایی و انتخاب تیم قوی در استان‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: مبانی اقتدار ایران مردم و ارزش‌های والای نظام هستند، مردم با حضور در انتخابات رای جدیدی به نظام و انقلاب اسلامی دادند.

وی اظهار داشت: آنها ثابت کردند اقتدار ایران در مردم سالاری و اتکا به ارزش‌ها و آرمان‌ها است و نه اتکا به قدرت‌های استکباری. 

نجفی تاکید کرد: همچنان که بارها گفته‌ایم بیکاری جوانان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی است امیدوارم دولت در اسرع وقت لایحه جامع مقابله با بیکاری را به مجلس تقدیم کند.

وی افزود: تسریع در روند تصویب لایحه حمایت از اشتغال جوانان در مناطق روستایی و عشایری از طریق اختصاص مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی می‌تواند به توسعه و آبادانی این مناطق کمک کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار