برای نخستین بار در کشور مرکز دندانپزشکی بیهوشی معلولان و کلنیک سیار دندانپزشکی و طرح محله سلامت در استان کرمان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدحسین اسکندری زاده، رییس هیات مدیره موسسه خیریه کوثر مشیز  گفت: بزودی و در راستای خدمات گسترده این موسسه، کلنیک سیار دندانپزشکی در مناطق محروم استان کرمان برای اولین بار راه اندازی می‌گردد و همچنین کلنیک تخصصی دندانپزشکی معلولان در جنوب شرق کشور آغاز به کار خواهد کرد.
وی گفت : این مرکز نیز مانند اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی کلنیک حضرت ابوالفضل (ع) که تن‌ها مرکز اورژانس شبانه روزی دندانپزشکی در جنوب شرق کشور است معلولان استان را تحت پوشش خدمات دندانپزشکی قرار خواهد داد.
رییس هیات مدیره خیریه کوثر مشیز اظهارکرد: بزودی و همزمان با راه اندازی کلنیک سیار دندانپزشکی و افتتاح کلنیک تخصصی دندانپزشکی معلولان، مرکز معلولین حضرت ابوالفضل (ع) در میدان هفت باغ و با مجهزترین امکانات برای نگهداری از ۱۵۰ نفر معلول جسمی و ذهنی به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار کرد: همچنین مجتمع آموزشی ریحانه با ۶۰۰۰ متر مربع زیربنا و باپیشرفته‌ترین تجهیزات که بزرگترین مرکز آموزشی در ایران می‌باشد نیز با حضور مدیران کشوری و استانی بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
اسکندری زاده تاکید کرد: باحمایت مسئولان کرمان و همکاری مدیران کل بهزیستی و مسکن و شهرسازی و رییس دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان کرمان عملیات اجرایی اولین محله سلامت در کشور در محله محروم صنعتی در حاشیه شهر کرمان شامل ساخت درمانگاه، سفره خانه، مرکز ترک اعتیاد، مهمانسرای ویژه همراهان مریض، سالن ورزشی و ... توسط خیریه کوثر مشیز شروع خواهد شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار